Posts

Showing posts from June, 2014

Walka blogów - Arli VS starr_03

Image
Hey. W dzisiejszym poście - starcie blogów. Będą to strony autorstwa starr_03 oraz Arli. Do każdej kategorii dodam screeny, które pokażą wam styl pisania dziewczyn, ich dbałość o strony internetowe. Zaczynamy :)

Kategoria pierwsza:adres strony Nazwa strony Arli możemy przetłumaczyć jako "Dla moviestars". Nazwa ciekawa, mówi sama za siebie, że można znaleźć tam wiele pomocy czy instrukcji. Arli należą się punkty dodatnie, za pomysłowość. Autorce przyznaję 9/10 punktów.
Starr_03 miała również niezwykły pomysł. Podoba mi się. Od razu wiadomo, że blog jest dla graczy moviestarplanet. Nazwę punktuję, na 8/10.
Kategoria druga: wygląd nagłówka Każdy nagłówek, powinien zachęcać do obejrzenia dalszej zawartości bloga. W tej kategorii, punktowała będę: estetykę oraz pomysł.
Estetyka: Na stronie, stworzonej przez Arli, bardzo doceniłam estetykę. W moim poprzednim poście, dowiedzieliśmy się, że Arli to licealistka. Nawet przy oglądaniu jej bloga, ta teoria się potwierdza. Bardzo estetyczny, wy…

Gwiazdy MSP - Obalamy MITY :)

Image
Hey! W dzisiejszym poście, przedstawię wam gwiazdy moviestarplanet oraz mój wakacyjny look.

Na moviestarplanet jest wiele osób z wysokimi levelami. To właśnie do nich zaliczają się Arli, ALAKINGA czy Lady Zanetka. Jednak, czy każda z nich jest nieomylna? Czy codziennie wchodzi na swoje konto? Odpowiadając na te pytania, możemy obalić wiele mitów na ich temat. Pierwszą moviestar, jaką się zajmę, będzie Arli, w następnej kolejności - ALAKINGA, a potem Lady Zanetka.
Arli Użytkowniczka od lipca 2012. Podczas niecałych dwóch lat, wbiła sześćdziesiąt jeden leveli. Muszę przyznać, że jest dość zdolnym graczem. Obecnie, jest druga w highscores. Jej najlepszymi przyjaciółmi są: Diva Forever, May Dreamer. W miejscu chłopaka/dziewczyny: starr_03. Ma odblokowane odznaczenia, tj. Judge i Celeb.
Nasza gwiazda słynie z bardzo ciekawych filmów. W całej swojej karierze, zrobiła bardzo, ale to bardzo dużo looks, artBooków i filmów. Jej najnowszy look to "♥ Hidden Beauty." (jęz. polski - ♥Ukryt…

Zakaz czatowania!

Image
Niestety, ale od 00:00 do 06:00 wszyscy użytkownicy mają zablokowany czat, pocztę - najogólniej wszystko, co służy do komunikowania się! Jest to bolesne ograniczenie kontaktu z ludźmi. Ma to swoje wady, ale również zalety: dzięki temu ogranicza to również zbyt długie przesiadywanie przed komputerem.
Już są wakacje więc większość moviestar's będzie chciało długo przesiadywać przed komputerami na moviestarplanet, więc myślę, że moderatorzy ten zakaz jak najszybciej usuną! Pozdrawiam :* Miłych Wakacji :*

Hot Summer

Image
Cześć, jestem nową redaktorką tego bloga. Mam na imię Alicja i mam naście lat :D Niestety nie zdradzę liczby. Na MSP mam nazwę Ruzowa R.
Więc przechodzę do look, nazywa się "Hot Summer" NIE JEST VIP.


Kojarzy on mi się z ciepłym latem, czerwony - ciepłe słońce, a niebieski - niebieskie fale. Zacznijmy od samej góry stroju, włosy są takie bardziej zwyklejsze, zawiązane w kucyka, a na nim są kwiaty które jak dla mnie kojarzą się tak bardziej z latem tak samo jak bluzka ma odkryty brzuch co oznacza, że jest ciepło, spodenki również z tym mi się kojarzą. Klapki najczęściej nosi się nosi się na plaży stąd miałam pomysł żeby dopasować do tego niebieski tak jak na początku powiedziałam został skojarzony z falami. W looku mieści się 6 rzeczy na zdjęciu są podana cena i nazwa rzeczy.

Cena ubrań jest przyzwoita (nie wliczałam w to makijażu i cieni do powiek i różnych tatuaży), jeżeli te kolory wam się zbytnio nie spodobały mam jeszcze inne kolorystyki:
Kolorystyka nr. 2 Kolorystyka nr.…

Psychotest!

Image
Hej,
Jestem tu nowa. Mam na imię Oliwia. Mam 12 lat. Chodzę do 5 klasy. Na moviestarplanet nazywam się 14oliwka14. Uwielbiam śpiewać, tańczyć, blogować i poznawać nowych ludzi. Kocham modę!

Przejdźmy do psychotestu!

Co to jest psycho test?

Myślę, że każdy z was to wie, ale dla upewnienia przypomnę. Psychotest - test mający zbadać cechy psychologiczne, drukowany jako forma rozrywki dla czytelników.


Czas na konkrety :) Jaką jesteś Moviestarką? 1. Co najbardziej lubisz robić na MovieStarPlanet?

a) Chodzić do chat'u
b) chodzić na zakupy
c) Robić własne fimy, looki i artbooki

2. Szukasz chlopaka na msp. Na co zwracasz uwagę?

a) Na osobowość. Ważne żeby fajnie się z nim pisało.
b) na wygląd i lvl.
c) musi miec duzo filmów i robic ze mna artbooki.

3. Jaka jest twoja ulubiona gra?

a) Zwariowane karty i Quiz
c) Ubierz się
d) Kasting

4. Urządzasz swoj dom na msp. Co napewno sie w nim znajdzie?

a) Miejsce dla przyjaciół
b) Kącik do makijażu
c) Jakiś ładny obraz

5. Robisz film na msp. O czym będzie?

a) O prawdziw…

Kratki ### - Kilka sposobów jak je ominąć

Image
Hejka. Kratki to cenzura na moviestarplanet, która obejmuje niestosowne słowa jak również wszelkiego rodzaju linki. Z jednej strony na pewno jest bardzo przydatna, ponieważ nie pozwala dzieciom na wzajemne wyzywanie oraz obrażanie. Z drugiej jednak strony nie pozwala na promowanie wsród mspowiczów blogów oraz stronek. A wy co o tym myslicie?
Cenzura w postaci kratek pojawiła się w Polsce dosć późno - 10 marca 2014 roku. Dużo wczesniej została wprowadzona w krajach, tj. Wielka Brytania czy Dania.

Jak ominąć kratki? (w wyrazach)
celowo popełniając błędy ortograficzne (metoda sprawdzona w niektórych przypadkach)  zastępując litery innymi literami o podobnym brzmieniu
Jak ominąć kratki? (w linkach)
stawiając zamiast kropek inne znaki graficzne  zastępując litery cyframi Mam nadzieję, że trochę pomogłam. Jesli znacie inne fajne metody na pominięcie cenzury, piszcie w komentarzach. Jeszcze przez jakis czas będę najprawdopodobniej nieobecna. Moi kochani, pozdrawiam i życzę miłej gry -

Fame city - aplikacja na tablety i telefony komórkowe

Image
Cześć !!


Dziś oprowadzę was po grze stworzonej na wasze  tablety i telefony komórkowe- FAME CITY.
Na samym początku chciałabym was przeprosić za  zdjęcia na, których widnieje godzina itp. Niestety nie miałam czasu ich poucinać, jednak myślę, że nie  zepsuło to ich czytelności.





                                                                             Zacznijmy od początku !!!
                                                                              1. Aplikację możemy pobrać na tablety i telefony, które posiadają system operacyjny android lub IOS.






2. Po załadowaniu się gry po raz pierwszy naszym  oczom ukazuje się wybór płci: aktor lub aktorka.

3. Należy nadać imię naszej postaci : może być  to nasz nick z MSP możemy również wymyślić nowy nick lub nadać zwykłe imię.
Jednak ja zdecydowałam się na wersję pierwszą moja postać nazywa się : mileniczka




4. Po kliknięciu OK, pojawi się kolejne okno wymagające
wybranie języka . Następnie zostaniemy poproszeni o naszą nazwę użytkownika i …

Summer time

Image
Cześć !

Pewnie nie pamiętacie kiedy ostatnio na blogu pojawiały się notki modowe- ja też nie. Jednak dziś postanowiłam to zmienić.



Musicie wybaczyć mi moje niedociągnięcia w tej notce, ale dawno ich nie pisałam. Look jest na tak zwane "zimne letnie wieczory" wianuszek jest symbolem lata, sweterek chłodnych wieczorów, a spódniczka eleancji. Buciki podkreślają to, że look jest letni. Cały czas nie mogę się przyzwyczaić, do spódnic i sukienek. W życiu prywatnym jak i na MSP coraz częściej są one elementem moich stylizacji.

Propozycje kolorów wyglądają następująco:


Pierwsza opcja wydaję mi się najbardziej "moja". Wydaję mi się, że pasuje do mnie, ponieważ jestem fanką stylizacji w kolorze granatowy + jakiś inny kolor. Jeżeli wy też jesteście wielbicielami takiego połaczenia to ten look jest dla was !!

Druga propozycja w odcieniach fioletu, jest wspaniałą alternatywą dla tych, w których wciąż jest "mała dziewczynka". Uważam, że kolory bardzo dobrze ze sobą wsp…