Stylizacja ala babcia i dziadek + mini konkurs

Dziś wpadłam na pewien pomysł :)
Postanowiłam zrobić stylizację ala babcia i dziadek.
Oczywiście stylizacja dla dziewczyn i dla chłopaków.


Każdy może to kupić (nie jest dla Vip).


Mini Konkurs
Przygotuj swoją Movie Star na spotkanie ze swoimi 'rówieśnikami'.
Możesz zrobić to w sklepie lub w artbook'u.
...
ARTBOOK- zrób stylizację na białym tle używając SWOJEJ Movie Star. Zapisz to pod nazwą "Na konkurs". Po zapisaniu naciśnij przycisk "wyślij do przyjaciela" i wyślij na mój email : wiktoria.stefka@gmail.com
SKLEP- zrób stylizację w sklepie, zrób zrzut ekranu, zapisz i wyślij pod tym postem podpisując się swoim nickiem.
Nagroda : 
Nagrody rozdaje Milargros (Ja).

Jeśli nie znajdę lub nie zgłosi się przynajmniej 5 osób nie będzie konkursu, bo nie będzie z czego wybierać!



Comments

  1. Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. jak to wysłać???

      Delete
    3. Robisz artbook ze stylizacją na babcię lub dziadka, zależy jaka movie star. I zapisujesz go i wysyłasz na mail : wiktoria.stefka@gmail.com
      Milargros

      Delete
  2. Nie używam takiego stylu! Serdecznie zapraszam do znay na moje konto : kocia37,przyjmuje do serduszka ! ZAPRASZAM!

    ReplyDelete

Post a Comment

Dziękujemy za każdy komentarz

Popular posts from this blog

Co zrobić gdy msp nam nie działa ?

Jak nie dać się oszukać ?

Jak napisać dobry post?