!Konkurs!

Ogłaszam długo przez was wyczekiwany konkurs na artbook sylwestrowy!
Co musicie zrobić:

  • zgłosić się pod TYM postem, żebym wiedziała ze bierzecie udział w konkursie
  • zrobić artbook, który będzie inspirowany sylwestrem 2015
  • wysłać swoją pracę z moviestarplanet za pomocą tego przycisku (zdjęcie niżej) na email  wiktoria.stefka@gmail.com
  • być często na blogu, żeby sprawdzić postępy w konkursie, np. ktoś wygra a ja muszę do niego pisać, bo sam się nie zgłosi :)                                                                                  
                                                                                                                                                |
                                                                                                                                                |
                                                                                                                                               \/


Comments

  1. Biorę udział. Zrobię Art'a i Ci go prześlę. Więc na Msp jestem VIP AMKA a mój email to: alleaniaa@interia.pl
    Więc, tak to już wszystko, Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  2. Biorę udział w konkursie, na MSP jestem Korneliasasa

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Biorę udział :)
    ~vietnam

    ReplyDelete
  5. Biore udział przed wczoraj ci wysłałam ale sie nie zgłosiłam jestem antosik789

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Biorę udział Milagros , świetny pomysł na konkurs <3

    ReplyDelete

Post a Comment

Dziękujemy za każdy komentarz

Popular posts from this blog

Co zrobić gdy msp nam nie działa ?

Jak nie dać się oszukać ?

Jak napisać dobry post?