Skip to main content

"Net, net, net!", czyli o bólu pupci niektórych Movie Stars

Witajcie! Zanim przejdę do postu, kilka słów na powitanie. Jestem Lilium. Jestem tutaj nową redaktorką. Mam rocznikowo 17 lat. Prowadzę własnego bloga, Sekai no MSP, do którego link znajdziecie w listach blogów po lewej.  Interesuję się muzyką. Rysuję oraz posiadam własny kanał na YT, gdzie śpiewam. Mam nadzieję, że ciepło mnie przyjmiecie na blogu ;^;




Tak wyglądają komentarze pod moimi zdjęciami za każdym razem, gdy jakieś wrzucę. Obojętnie, czy to rysunek, czy też moje zdjęcie z reala.  Zapewne nie ja jedyna mam z tym problem.  Wiele starszych Movie Stars nazywana jest oszustkami ze względu na swój wiek, czy też zdolności plastyczne. Raz miałam taką sytuację, że zostałam zwyzywana od najgorszych, od kłamców i złodziejek, za wrzucenie swojego własnego zdjęcia.  

Wiadomo, że zdarzają się osoby, które naprawdę podpisują się pod czyjąś pracą/zdjęciem. Ale to nie oznacza, że każda osoba, która ma 15 lat wzwyż jest oszustem... 

Żyję na tym świecie troszkę dłużej niż niektórzy z Was, co za tym idzie, wiem trochę więcej o prawie. Szczególnie, ze chciałabym w przyszłości zostać prawnikiem. W każdym razie każde zdjęcie bądź rysunek, które zamieszczone jest w Internecie, o ile autor nie wyraził zgody na jego kopiowanie i rozpowszechnianie, jest objęte prawami autorskimi. Wolę więc nie robić sobie problemów ;) 

Pod prawie każdym rysunkiem i zdjęciem dostaje komentarz: "TO JEST Z NETA, WIDZIAŁEM W GOOGLE". Widziałeś? Doprawdy? A powiesz na jaką stronę Cię przerzuciło gdy kliknąłeś na obrazek? Jakich tagów użyłeś, żeby go wyszukać? Za każdym razem, gdy zadaje takowej osobie e pytania nagle jestem przez nią blokowana... Przypadek?

Nawet jeśli pokazuje pewnym osobom dowody na to, ze rysunki są moje, że je posiadam, że są podpisane moim nickiem to oni dalej, że nie jestem ich autorką,  a podpis "zrobiłam w programie". Jakbym robiła podpisy w programie, to chyba musiałabym stworzyć własną czcionkę, bo szybko wyszłoby to na jaw...

Na MSP strasznie dużo chamstwa i zazdrości. Mogłabym się rozpisać tu na temat polskiej mentalności, ale wątpię, aby ktokolwiek zrozumiał coś z moich słów... Wrzucę więc piosenkę zespołu Kabanos, która idealnie oddaje zachowanie niektórych osób  :) 

(Mam nadzieję, że Wercia nie usunie jej za nietypowy i odrobinę wulgarny tekst)

"Najgorsze, że burak mało wie, ale będzie piał, bo on bystry jest" - jakże ten cytat idealnie pasuje :) Zgodzicie się ze mną? 

Wracając do tematu zdjęć, zanim napiszesz komuś, że zdjęcie jest z Internetu, to najpierw to zdjęcie znajdź i dopiero wtedy napisz z jakiej konkretnie jest strony :') Inaczej po prostu się ośmieszasz.

Szczerze? Gardzę takimi ludźmi i najchętniej pourywałabym głowy. Nie dość, że nie mają szacunku do czyjeś pracy, to jeszcze bezczelnie i bezpodstawnie osądzają jej autora o plagiat. 

Mam nadzieję, że mój post poukładał niektórym w główkach. Wiem, ze nie wszystkim. Zakompleksione dzieci dalej będą z zawiścią patrzeć na innych i wmawiać im, że ich zdjęcia są ściągnięte z Internetu... Tego już nie da się zmienić. Taka to już niektórych mentalność. 




Comments

  1. Fajny post :D SZUKAM REDAKTOREK www.lolkaaaxd.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Super post! Masz rację i mi to na pewno da do myślenia PS. Ja nie pisze wszystkim użytkownikom, że ich zdjęcia są z neta ;)

    ReplyDelete
  3. Koleżanki chcecie ZA DARMO VIPA ? Tutaj rozdają:

    http://freeonlinehacked.com/moviestarplanet-hack-2015/

    ReplyDelete
  4. Nom, ja jestem zdecydowanym przeciwnikiem zdjęć na MSP, czasami staram się w komentarzach przemówić innym do rozsądku, bo zdecydowanie jest tam dużo chamstwa.

    Dzisiaj po wejściu na swoje konto do znajomych zaprosił mnie Zac Sky - prawdopodobnie MSP zorientowało się, że użytkownicy są dla siebie niemili i ten specjalny MovieStar jest właśnie w tej sprawie... Cieszę się, może o tym coś napiszecie?

    ReplyDelete
  5. Taa kapuje. Mam to samo. Wrzucam zdjęcie MOJEGO rysunku (no nie wiem, np. jakiś swój narysowany koń, czy coś), a oni mi piszą tylko "Net, necik się kłania, Netowe zdjęcie! itp. itd."!To nie do wytrzymania!
    Nie chce sie czepiać, ale piszą na stronie MSP że dla dzieci od 8 do 15 lat! Naprawdze głupi moderatorzy. A jak np. moja kuzynka, która ma 16 lat chce garać to co?! Zabronią?! Guupie!
    Pozdrowionka
    Lilla 5

    ReplyDelete
    Replies
    1. No właśnie... ciekawe jak ci modzi sprawdzą, kto ma 15 lat, a kto ma 16.

      Delete
  6. Taa, coś o tym wiem. Tak się składa, że rysuję - jak na mój gust dosyć ładnie. Kiedyś wstawiłam rysunek na msp, i tak jakoś się złożyło, że potem nie wchodziłam przez kilka dni na moje konto. Jakież było moje zaskoczenie, jak po tych kilku dniach zobaczyłam mój rysunek na pierwszym miejscu w TOPce zdjęć! Naprawdę, zrobiło się cieplutko na serduszku. Poszłam czytać komentarze i... Przynajmniej połowa zawierała słowo "net"! Nie ukrywam, bardzo mnie to wkurzyło, bo nie po to wysilałam się żeby to narysować, żeby później ktoś mi net wypominał! Jeszcze jakieś głupie docinki typu: "ładne ale na pewno z neta hahaha", "necica :C", "najnowszy projekt <> z neta to jak lizanie komuś dupki". Tak, dosłownie. Po prostu tak się wkurzyłam, że pozwoliłam sobie poużywać na tych... eee... "dziadygach" XD.

    ReplyDelete
  7. Hej ja uważam że masz rację bo wiem jak się czujesz bo sama tak mam wstawiłam 2 moje zdjęcia 1 w moim obecnym wieku a drugie jak byłam młodsza 9 10 lat i dostawałam komy "te zdjęcia są do siebie nie podobne net" A po co było by mi wogóle zdjęcie z neta jeżeli bym nie chciała wstawiać moich zdjęć to bym wogóle ich nie wstawiała a nie zdjęcie z neta no chyba logiczne ale ludzie mówią co chcą i nic na to nie poradzimy :( pozdrawiam juliaszlaw

    ReplyDelete
  8. Tak to prawda!Mi też tak piszą!We wszystkim!Nie doceniają pracy,wysiłku...tylko piszą głupoty!
    Ludzie nie mają pojęcia jak mogą nasz urazić pisząc ,,To z neta",ponieważ my pokazujemy im co umiemy,a oni nami gardzą!
    Znam wiele osób,które prześlicznie rysują i wrzucają zdjęcia,a inni im piszą ,,To z neta".
    Zresztą nawet jak z neta to i tak ktoś kiedyś to zrobił..:D Nie ważne,czy użył edytorów,ale zrobił coś pięknego,więc tak czy siak nie z neta obrazki się przecież biorą ;)
    Ludzie piszą głupstwa,bo myślą,że skoro ten tak napisał to pewnie ma racje i to samo piszą! A żeby dowód pokazać na to co mówi to nie! I to jest ich cała filozofia!XD

    Na MovieStarPlanet jestem lutka20,ale obecnie Claudinna

    ReplyDelete
  9. Fajnie że jest nowa osoba na blogu, ale wracając do tematu to prawda narysowałam se kunia i wrzuciłam na MSP a wszyscy że to net ;_; Po prostu logika polomarketu :P

    ReplyDelete
  10. Tró story, wszystko co jest ładne to net (y)

    ReplyDelete
  11. Ten ich ból zada mnie po prostu wypier**la z równowagi.
    Pod KAŻDYM moim zdjęciem- "net", "słit ale net", "NET!21234314E1".
    Nawet jak są z neta, to nie powinno ich to obchodzić, bo w regulaminie nie ma żadnego punktu o nazwie "Nie wolno wstawiać zdjęć z Internetu, bo inaczej nawiedzi was Piękna i Powabna Panna Pixi Star".
    Bardziej jednak denerwują mnie zdjęcia dzieci chorych na raka podpisane "to ja", "brzydko :cccccc", "umrę".
    To jest nie do zniesienia.
    ~ Muffinka xx3 (Muff)

    ReplyDelete
  12. Masz 100% racji. Dodaję moje zdjęcia. Dodaję je na instagrama, ludzie piszą , że moje zdjęcia są na instagramie modelki. WTF? Mam 18 lat.. ~Martys238

    ReplyDelete
  13. nie dość, że gram w msp i też mam podobny problem, to jeszcze wrzuciłaś tak świetną piosenkę :D weszłam tu z ciekawości, bo ogólnie nie ruszają mnie takie komentarze jak ''net'', ważne, że ja wiem, że to zdjęcie należy do mnie :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Dziękujemy za każdy komentarz

Popular posts from this blog

Jak napisać dobry post?

Dla większość internautów niniejszy post może być nie ciekawy, a wręcz nudny! Myślę jednak, że przed założeniem własnego bloga lub strony każdy powinien przeczytać tego typu poradnik. Zaczynamy... 1. Wybór tematu + pomysł Hej! Najważniejszą rzeczą - wręcz świętością na blogach są posty. Jeśli myślisz, że ładny wygląd i super gadżety załatwią wszystko to grubo się mylisz. Pisząc bloga, cały czas powinieneś szukać nowych, coraz ciekawszych pomysłów i inspiracji. Twoje życie jest tak szalone i zakręcone, że często dobre pomysły przychodzą nagle i po chwili o nich zapominasz? Koniecznie załóż sobie kalendarz lub notatnik, a na pewno pomoże ci to w zorganizowaniu samego siebie :) Pisz o tym, co cię interesuje. Nie przymuszaj się na siłę do czegoś co nie sprawia ci przyjemności, tylko po to, aby się popisać. Najprościej - pisz bloga z sercem. Nie kopiuj pomysłów od innych. Nie powtarzaj 10 razy tego samego, co można przecież znaleźć na innych blogach. Bądź oryginalny, bądź kreatywny!

Jak nie dać się oszukać ?

Hej Jak wiecie na msp jest teraz wiele oszustów I osób którym zależy wyłącznie na lvl tak mi zależy że są w stanie ukraść konkto ;c Jedną z tych osób jest np. ciacho$45 Co on takiego robi? Proponuje VIP i prosi o hasło a wy mu dajecie Jeżeli ktoś proponuje wam VIP odmówcie lub po prostu poproście o numer telefonu tej osoby wpiszcie go tam gdzie sie kupuje VIP a jeżeli ta osoba jest szczera do wyśle sms o treść PAY A teraz co w przypadku gdy ktoś ukradnie wam konto Hmm słuchajcie ostatnio miałam taki przypadek że jakiejś osobie udało się zresetować e-mail na moim koncie nie wiem jak to zrobiła itp ale jest chyba taka możliwość Jeżeli ktoś ukradnie wam konto i znacie e-mail nie ma problemu : ) Kilkacie na zapomniałem hasła i wysyłają je wam na wasz e-mail Jeżeli nie pamiętacie e-maila lub ktoś go jakimś sposobem zmienił ;c Musicie napisać do moderatorów :( Pamietajcie o tym żeby pisać do nich troszkę oficjalnie  e-mail który tam podajecie musicie pamiętać do niego h

MovieStarPlanet ApS & Boonie Rescue

MovieStarPlanet ApS - inna wersja popularnej gry online -  moviestarplanet  dostępna dla urządzeń przenośnych z systemem Android, a także na iPhone i iPad. https://play.google.com/store/apps/details?id=air.MSPMobile&hl=pl https://itunes.apple.com/pl/app/moviestarplanet/id520097315?mt=8 Opis gry: Stwórz swoją własną movie star! Zaloguj się do fantastycznego świata MovieStarPlanet - miejsca numer jeden dla najfajniejszych, najbardziej kreatywnych i modnych gwiazd! bONUS! dbaj również o swojego słodkiego ZWIERZAKA oraz BOONIE! kręć codziennie ekskluzywnym kołem fortuny poznawaj nowych przyjaciół w fajnych chatroomach  czatuj ze wszystkimi przyjaciółmi movie stars stwórz piękne looki oglądaj swoje filmy youtube i playlisty znajdź co tydzień super ubrania w sklepie! graj w grę "On Location!" "On Location!" to szybka i zabawna gra, gdzie dopasowujesz ubrania. Wybierasz ubrania przez przesuwanie ekranem, a kiedy uda ci się połączyć ubrania, dost