Skip to main content

Urodziny w Vegas!

Hej!
To już kolejny post ode mnie - nowej redaktorki. Nadal możecie pisać mi w komentarzach jak się sprawuję i czego ode mnie oczekujecie.
Dzisiaj jest Wszystkich Świętych, także przypominam, żeby chociaż raz w roku, może nawet dzisiaj podczas Święta, odwiedzić grób zmarłych i zapalić znicza.

Natomiast dzisiaj przychodzę do Was z nowym motywem na MovieStarPlanet o nazwie ,,Birthday in Vegas''.
Gdy pierwszy raz popatrzyłam na ten obrazek pomyślałam sobie, że nowy motyw zainspirowany jest gwiazdami z Vegas i innymi ''celebrytami''. Pomyślałam tak, dlatego że moviestar po prawej stronie wygląda jak Ariana Grande. 
Patrząc po animacjach na obrazku, motyw nie wydaje się być ciekawy, ale kto wie. Przejdźmy do omawiania ubrań, teł, oraz animacji!

UBRANIA ŻEŃSKIE

Zacznijmy od tego, że mamy cztery strony, a więc standardowo. Postanowiłam, że nie będę pokazywała Wam wszystkich stron po kolei, bo pewnie nie będzie Was to interesowało. Zamiast tego stworzę kilka looków, na których omówię poszczególne ubrania. Resztę ubrań, które nie zostaną pokazane możecie zobaczyć na MovieStarPlanet!
Więc zacznijmy!

Przyznam szczerze, że bardzo podoba mi się ten look, który stworzyłam! Przy okazji tej stylizacji możecie dowiedzieć się czegoś o mnie, a mianowicie...Kiedyś miałam obsesję na jednokolorowe, bądź dwukolorowe, idealnie dobrane pod siebie, looki. Teraz bawię się kolorami! Łączę ze sobą różne zestawienia, bardzo lubię kontrasty.
Ale chyba za bardzo odbiegłam od tematu, zacznijmy omawiać look.
Włosy: Są to włosy, które do złudzenia przypominają włosy Ariany Grande. Bardzo mi się podobają, niby zwykły kucyk, a jednak uczesany w tak ładny sposób, że aż żal go nie założyć! Zmieniłam jego kolor. Oryginalnie włosy są koloru blond.
Sukienka: Tak właściwie to nadal się zastanawiam, czy jest to sukienka, czy jednak jakiś kombinezon. Tak czy inaczej od razu jak ją zobaczyłam, wiedziałam że będzie moja! Tutaj nie zmieniałam koloru, gdyż taka jest idealna.
Buty: Są to buty na wysokich obcasach. Chyba nie muszę nic więcej o nich mówić, kolor zmieniłam tak, aby pasował do sukienki.
Sweterek: Jest to oczywiście coś bardzo modnego w tym sezonie, a mianowicie sweterek w panterkę. Bardzo mi się spodobał i uważam, że do reszty stylizacji pasuje idealnie! Kolor, także jest oryginalny.

Nie używałam tutaj jakiś akcesoriów, gdyż moim zdaniem zakłóciło by to strukturę looka.

Kolejny look prezentuje się tak: 
Tutaj zastosowałam jedno kolorowość - z wyjątkiem włosów - i bardzo mi się podoba.
Włosy: Włosy mają bardzo dużą objętość co bardzo mi się podoba, ale tylko w grze...Sama w rzeczywistości mam gęste włosy przez co się plątają i są denerwujące. 
Wracając, zmieniłam ich kolor na ciemny fiolet, sama nie wiem dlaczego, po prostu miałam taką wizję.
Sukienka: Dałam to do kategorii ''Sukienka'', aczkolwiek jest to bluzka i spódniczka. Mimo wszystko wyglądają razem jak sukienka, dlatego myślę, że mi to wybaczycie. Nie zmieniałam kolorów bo są naprawdę ładne!
Buty: Są to również buty na obcasach, ale tym razem mają mniejszy obcas. Zmieniłam ich kolor, tak aby pasował pod kolor sukienki. Bardzo podoba mi się to, że mają futerko na kostkach, wyglądają uroczo!
Akcesorium: W tym looku zastosowałam, aż dwa dodatki. Pierwszym jest złoty naszyjnik, który zostawiłam w oryginalnym kolorze, a drugim korona na czubku głowy. Jeżeli założymy do niej inne włosy to będzie ona lewitowała, aczkolwiek jak już mówiłam te włosy mają dużą objętość, więc stykają się z koroną. 

Wszystkie ubrania żeńskie w sklepie, z tego motywu oceniam na 7/10.

UBRANIA MĘSKIE

Tutaj mamy trzy strony ubrań.
Od razu chcę Wam powiedzieć, że kompletnie nie potrafię robić męskich looków. I z tego miejsca też dziękuję koledze za pożyczenia konta!
Zacznijmy. 
Jednak jeszcze nie zaczynajmy...jestem totalnie przerażona. Patrzę na męskie ubrania a tam WSZYSTKIE ,z wyjątkiem włosów i jakiś pojedynczych elementów, takie same jak u dziewczyn. To się nazywa lenistwo...

Postawiłam tutaj na prestiż! Chociaż...nie wszystko złoto co się świeci. 
Włosy: Włosy są w miarę okej, podobają mi się. Zmieniłam ich kolor na czarny, ze złotymi, a raczej żółtymi, pasemkami. Powiem Wam, że są naprawdę spoko, chyba najlepsza rzecz z męskiego motywu - nie licząc oczywiście rzeczy skopiowanych od dziewczyn.
Bluzka: Od razu zaznaczę, że dziewczyny mają taką samą...Jest to czarna bluza z żółtymi zdobieniami. Jej oryginalny kolor jest podobny do tego, na który zmieniłam, aczkolwiek mój jest bardziej wyrazisty.
Spodnie: Już nie będę mówiła, którą rzecz mają dziewczyny, bo mają praktycznie każdą. Spodnie to dresy ze złotymi paskami. Zmieniłam ich kolor tak, żeby pasowały do bluzy.
Buty: Buty są też okej. Na prawdę podobają mi się te rzeczy i myślę, że gdyby moderatorzy się postarali to na prawdę te ubrania dla płci męskiej mogłyby wyglądać lepiej i być w większej ilości. Kolor butów zmieniłam na żółty z czarną podeszwą, oraz czarnymi sznurówkami. 
Akcesorium: Użyłam tylko tej korony, której użyłam też przy looku żeńskim. Zmieniłam jej kolor na żółty. 

Kolejny look:
Przyznacie chyba, że trochę zaszalałam! Ale niestety męska garderoba nie ma żadnych innych ciuchów, które mogłyby wyglądać lepiej.
Włosy: Bardzo kojarzą mi się z jakimś afro. Są to drobno lokowane włoski, ich oryginalny kolor to szary. Natomiast ja zmieniłam je tak, żeby były czarne i żeby lepiej się komponowały. Bardzo mi się podobają!
Bluzka: Mam wrażenie, że taka sama bluzka już dawno była, a może nadal jest, na MovieStarPlanet. Zmieniłam jej kolor na niebieski, z białym napisem. Napis to ,,BO$$''. Mimo tego, że mam przeczucie, że po prostu jest skopiowana z innego motywu, bardzo mi się podoba i najlepiej pasowała mi do tego looku.
Spodnie: Nie będę ich jakoś długo omawiała, gdyż są to te samo spodnie co w poprzednim looku. Niestety innych nie ma, z wyjątkiem kąpielówek, które nie wyglądałyby tutaj zbyt dobrze. Tym razem zmieniłam ich kolor na niebieski z pomarańczowymi paskami.
Sweterek: Ten sam co w żeńskim looku, ale w zmienionym kolorze. Dałam tutaj więcej pomarańczu i czerni. Wygląda na prawdę super!
Buty: Są to buty, których kolor można zmienić na naprawdę dużo sposobów. Podobają mi się. Kolory, które do nich zastosowałam to:
-czarny,
-żółty,
-pomarańczowy,
-bialy.
Akcesorium: Mamy tutaj złoty naszyjnik, oraz złoto-czarne okulary. Naszyjnik już omawiałam, natomiast okulary bardzo mi się podobają chociaż podobno, jak nie takie same, występują już na MSP.

Męskie ubrania w tym motywie oceniam na: 3/10.

ANIMACJE

Animacje mają standardowo jedną stronę, ale są naprawdę dobre!
Sami zobaczcie.
A Wam jak się podobają? 
Generalnie, jeżeli chodzi o animację z telefonem to jest podobna, praktycznie taka sama. Tak samo jeśli chodzi o animację, gdzie moviestarka wyskakuje z tortu. 
Mimo tych podobieństw uważam, że animacje są naprawdę świetne. 
Animacje oceniam na 7/10 przez to, że niektóre się powtarzają. 

TŁA

Jest tylko jedno tło. Moim zdaniem jest całkiem okej! 
Jest różowiutkie i słodziutkie, aczkolwiek całkiem przyjemnie i myślę, że przyda się do wielu filmów. 


Tło według mnie zasługuje na 9/10

To, by było już na tyle! Cały motyw zasługuje na 6/10! Bardzo mi się podoba i oczekuję więcej takich. Mam też nadzieję, że kreatorzy ubrań w końcu postarają się o męską garderobę.

Życzę miłego dnia, cześć! 

~Nate (postanowiłam podpisywać się starym pseudonimem)
Moje konto: somenatalia lub MayBellines (przyjmuję tylko na to drugie)

Comments

Post a Comment

Dziękujemy za każdy komentarz

Popular posts from this blog

Jak napisać dobry post?

Dla większość internautów niniejszy post może być nie ciekawy, a wręcz nudny! Myślę jednak, że przed założeniem własnego bloga lub strony każdy powinien przeczytać tego typu poradnik. Zaczynamy... 1. Wybór tematu + pomysł Hej! Najważniejszą rzeczą - wręcz świętością na blogach są posty. Jeśli myślisz, że ładny wygląd i super gadżety załatwią wszystko to grubo się mylisz. Pisząc bloga, cały czas powinieneś szukać nowych, coraz ciekawszych pomysłów i inspiracji. Twoje życie jest tak szalone i zakręcone, że często dobre pomysły przychodzą nagle i po chwili o nich zapominasz? Koniecznie załóż sobie kalendarz lub notatnik, a na pewno pomoże ci to w zorganizowaniu samego siebie :) Pisz o tym, co cię interesuje. Nie przymuszaj się na siłę do czegoś co nie sprawia ci przyjemności, tylko po to, aby się popisać. Najprościej - pisz bloga z sercem. Nie kopiuj pomysłów od innych. Nie powtarzaj 10 razy tego samego, co można przecież znaleźć na innych blogach. Bądź oryginalny, bądź kreatywny!

Jak nie dać się oszukać ?

Hej Jak wiecie na msp jest teraz wiele oszustów I osób którym zależy wyłącznie na lvl tak mi zależy że są w stanie ukraść konkto ;c Jedną z tych osób jest np. ciacho$45 Co on takiego robi? Proponuje VIP i prosi o hasło a wy mu dajecie Jeżeli ktoś proponuje wam VIP odmówcie lub po prostu poproście o numer telefonu tej osoby wpiszcie go tam gdzie sie kupuje VIP a jeżeli ta osoba jest szczera do wyśle sms o treść PAY A teraz co w przypadku gdy ktoś ukradnie wam konto Hmm słuchajcie ostatnio miałam taki przypadek że jakiejś osobie udało się zresetować e-mail na moim koncie nie wiem jak to zrobiła itp ale jest chyba taka możliwość Jeżeli ktoś ukradnie wam konto i znacie e-mail nie ma problemu : ) Kilkacie na zapomniałem hasła i wysyłają je wam na wasz e-mail Jeżeli nie pamiętacie e-maila lub ktoś go jakimś sposobem zmienił ;c Musicie napisać do moderatorów :( Pamietajcie o tym żeby pisać do nich troszkę oficjalnie  e-mail który tam podajecie musicie pamiętać do niego h

MovieStarPlanet ApS & Boonie Rescue

MovieStarPlanet ApS - inna wersja popularnej gry online -  moviestarplanet  dostępna dla urządzeń przenośnych z systemem Android, a także na iPhone i iPad. https://play.google.com/store/apps/details?id=air.MSPMobile&hl=pl https://itunes.apple.com/pl/app/moviestarplanet/id520097315?mt=8 Opis gry: Stwórz swoją własną movie star! Zaloguj się do fantastycznego świata MovieStarPlanet - miejsca numer jeden dla najfajniejszych, najbardziej kreatywnych i modnych gwiazd! bONUS! dbaj również o swojego słodkiego ZWIERZAKA oraz BOONIE! kręć codziennie ekskluzywnym kołem fortuny poznawaj nowych przyjaciół w fajnych chatroomach  czatuj ze wszystkimi przyjaciółmi movie stars stwórz piękne looki oglądaj swoje filmy youtube i playlisty znajdź co tydzień super ubrania w sklepie! graj w grę "On Location!" "On Location!" to szybka i zabawna gra, gdzie dopasowujesz ubrania. Wybierasz ubrania przez przesuwanie ekranem, a kiedy uda ci się połączyć ubrania, dost