Konkurs Walentynkowy



Moi kochani <3
Szybkim krokiem zbliżają się Walentynki, więc życzę wam:


Samych dobrych dni,

zdrowia,

uśmiechu na twarzy,

miłości w sercu i

zaufania rodziców <3

























Teraz przejdę do rzeczy i ogłoszę konkurs ( tak jak już zapowiedziałam )
z okazji Walentynek <3

Zasady są proste:

1.Robimy walentynkowy look.
2.Przesyłamy tylko jedną pracę na e-mail:

korneliamalinowska10@gmail.com

3.Nie zapomnijcie się podpisać ( xd )

Nagrody:

1 m.
dwa prezenty z l.ż. + graf

2 m.
jeden prezent z l.ż

3 m.
dwa grafy


Wyniki konkursu 20.02.2015 roku.

Pa,pa <3
Korneliasasa

Comments

  1. Też biorę udział :)

    ReplyDelete
  2. Biorę udział c;

    ~szara laska roku

    ReplyDelete
  3. Ja nie wezmę udziału, bo nie mam nic na liście jakbym wygrała...

    ReplyDelete
  4. Ja nie wezmę udziału, bo nie mam nic na liście jakbym wygrała...

    ReplyDelete
  5. Biorę udział, z resztą, look już wysłany! ;)
    ~Lejdi130
    Garfild

    ReplyDelete

Post a Comment

Dziękujemy za każdy komentarz

Popular posts from this blog

Co zrobić gdy msp nam nie działa ?

Jak napisać dobry post?

Jak nie dać się oszukać ?