Skip to main content

Babcia Lidia- prawdziwa babcia, czy zwykła nastolatka?

Witajcie kochani czytelnicy bloga :3! Jak widzicie powracam na bloga. Dziś niestety nie napiszę o moim kolejnym look'u czy o nowym konkursie. Chciałabym poruszyć temat o użytkowniku ,, Babcia Lidia ", a kto to jest? Tak naprawdę nikt nie wie czy to prawdziwa babcia czy tylko nastolatka która chcę poprostu się wybić tworząc właśnie takie konto. Jeśli to właśnie taka nastolatka to jej się udało.... Wiele osób jej pomaga, ponieważ jest teraz 'sławna'. Lecz to głupota! Niewiem dlaczego musi udawać babcie.... XD Założe się, że niedługo powstanie cała ,, familja " np. Dziadek, wujek, wnuczek, wnuczka itp. A teraz jej biografia:
Tak jasne ,, Mam 114 lat " ;_; Moja babcia ma 54 a nawet przeglądarki włączyć nie umie, więc ona tym bardziej. I jeszcze jedna uwaga... Czy to nie dziwne, że ta ,, babcia " bardzo dobrze posługuje się slangiem? Chyba, że włączyła Wikipedie i nauczyła się tego na pamięć.
A teraz coś co mnie rozwaliło... Babcia Lidia ma ask'a ! :o

Nie wiadomo czy to naprawdę jej, ale na to wygląda, że jednak tak.... To już przesada! Babcia grająca w MSP i ma ask'a. Teraz już chyba każdy wie, że to nie babcia. 

A no właśnie... dlaczego o niej tak głośno? Od jej popularności zaczęło się to, że napisała post na forum. Tam zdobyła swoich fanów. Jedna babcia ( ile to ich jest XD ) zaczęła się skarżyć:
Widocznie nie może być więcej niż jedna babcia.... Co za świat, biedna babcia ( dla żartów ).
A tutaj artbook naszej Babci Lidi po skardze Starej Babci:


Eh... A ta nadal swoje, że jest babcią. Teraz chyba wszyscy wiedzią, że to konto zrobiła dla żartów, przynajmnij tak myśle...

A teraz coś z ostatniej chwili :o Dowiedziałam się od Zuzaa1232, że jest ktoś z rodziny babci Lidi, a mianowicie... Ciocia Gabrysia :@ Kolejny screen:

Apokalipsa ._. Wiedziałam, że będzie cała rodzina. Kojarzy mi się ta ciocia z filmem ,, Tydzień z teściową ", lecz niewiem dlaczego, bo w tym filmie jest teściowa a nie ciocia... No ale cóż taka moja logika xd  Czyli co? Musimy być przygotowani na przybycie dziadka Henryka z Hiszpanii ;_; Jeśli będzie ktoś nowy w rodzine to dam wam znać :D 

Mam nadzieje, że post was zadawala i trochę się wyluzowaliście po poprawach ocen na koniec roku :) A no właśnie, jak tam z waszymi ocenami i średnią? Możecie się pochwalić w komentarzu. Ja sama się pochwale, że mam średnią 5,30. Z chęcią wysłucham, a jak chcecie to możecie też napisać co macie z przedmiotów. Nie powinnam tu pisać o tym, ale co tam też wam powiem :p 
Polski- 5
Matematyka- 5
Angielski- 5

Plastyka- 5
Historia- 6
Religia- 6
Plastyka- 6
Angielski- 5
Informatyka- 5
Przyroda+Chemia- 5+
WF- 4
Fakultety- 5

A ocena z zachowania to bardzo dobry, ponieważ nie ukrywam, że czasem sobie pogadam z koleżanką :D

Pozdrawiam was gorąco! /lovendi

Comments

  1. It is appropriate time to make some plans for the future and
    it's time to be happy. I've read this post and if I could I wish to suggest you few interesting
    things or tips. Maybe you can write next articles referring
    to this article. I want to read more things about
    it!

    Here is my homepage: lessons of photography ()

    ReplyDelete
  2. Wow, amazing blog format! How lengthy have you ever been blogging for?
    you made running a blog look easy. The entire glance of your website is magnificent, let
    alone the content material!

    My blog post - Foot Problems

    ReplyDelete
  3. Ciekawy post. :)
    Nic nie wiedziałam o tej postaci na MSP... (nawet, że taka jest xd) no cóż... nieważne.
    Co do średniej i ocen.
    Średnia 5.3 ^^ (w zaokrągleniu xd, bo mam chyba 5.26)
    Oceny:
    Polski 5
    Ang. 5
    Niemiecki 5
    Historia 5
    WOS 5
    Technika 6
    Zaj. Artystyczne 6
    Wf 5
    Fizyka 4
    Biologia 6
    Geografia 6
    Chemia 5
    Matematyka 5
    Religia 6
    Informatyka 5
    :) Miałabym wyższe, ale to była klasa w gimnazjum, czyli 2. Teraz idę do 3 gim i zaczną się powtórki do egzaminów (w tym roku miałam próbne i o dziwo najlepiej wyszedł mi z polskiego xd, a myślałam, że lepiej pójdzie mi z przyrodniczych... hah to wszystko przez fizykę xd).
    A co do zachowania, to mam wzorowe. :) (mamy punkty, ja mam ponad 200 dodatnich i ani jednego na minusie ^^)
    Pozdrawiam. :)
    Mia1xD

    ReplyDelete
  4. It's awesome for me to have a web page, which is helpful in favor
    of my know-how. thanks admin

    My web page: metatarsalgiaHuman Height

    ReplyDelete
  5. Rozwaliłaś mnie tym postem ;D najlepszy blog o msp ;)

    ReplyDelete
  6. I'm not sure where you are getting your information, but good topic.
    I needs to spend some time learning much more or understanding more.
    Thanks for excellent info I was looking for this info
    for my mission.

    Check out my blog post; boom beach cheat bahasa indonesia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank-you :) Thanks for watching this blog :3~ lovendi

      Delete
    2. To jest automat xD

      Delete
  7. I got this website from my pal who informed me about this website and now this time
    I am browsing this site and reading very informative content at this place.


    Feel free to visit my page - online photography courses - -

    ReplyDelete
  8. Z wf u 4!?! Ja mam 6, zal mi cb

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ty masz 6 z w-f i pewnie z reszty przedmiotów masz 3 -.-
      Mi cb żal...

      Delete
  9. Fajny post. Wysoka srednia xd co do kom powyzej: ja tez mialam 6, no ale sory bardzo, poròwnaj sobie swoja i jej ocene z innego przedmiotu :) zobaczymy kto sie posmieje :) /Nataliaa =)

    ReplyDelete
  10. Nie wiesz na pewno o tym, że jest ZWYKŁĄ NASTOLATKĄ! Może nie ma tyle lat, ale już została babcią...A co do średniej to miałam najwyższą w szkole 5,91 :) :*

    ReplyDelete
  11. Hahaha! Jak zobaczyłam tą "Ciocię" to myślałam że padnę. :D

    ReplyDelete
  12. Z wszystkiego 5 ;p

    ReplyDelete
  13. Jak ta babcia ma 114 lat czy ileś to ja jestem księżniczką Australii a moja mam to Lady Gaga xD
    Niech babunia lepiej zrobi mi kakałko xD

    ReplyDelete
  14. Ciekawe od kiedy babcie znają emotikony. ? To nie jest żadna babcia tylko bawiące i żartujące dziecko...

    ReplyDelete
  15. trzeba być głupim, żeby myśleć, że to konto założyła prawdziwa babcia :))

    ReplyDelete

Post a Comment

Dziękujemy za każdy komentarz

Popular posts from this blog

Jak napisać dobry post?

Dla większość internautów niniejszy post może być nie ciekawy, a wręcz nudny! Myślę jednak, że przed założeniem własnego bloga lub strony każdy powinien przeczytać tego typu poradnik. Zaczynamy... 1. Wybór tematu + pomysł Hej! Najważniejszą rzeczą - wręcz świętością na blogach są posty. Jeśli myślisz, że ładny wygląd i super gadżety załatwią wszystko to grubo się mylisz. Pisząc bloga, cały czas powinieneś szukać nowych, coraz ciekawszych pomysłów i inspiracji. Twoje życie jest tak szalone i zakręcone, że często dobre pomysły przychodzą nagle i po chwili o nich zapominasz? Koniecznie załóż sobie kalendarz lub notatnik, a na pewno pomoże ci to w zorganizowaniu samego siebie :) Pisz o tym, co cię interesuje. Nie przymuszaj się na siłę do czegoś co nie sprawia ci przyjemności, tylko po to, aby się popisać. Najprościej - pisz bloga z sercem. Nie kopiuj pomysłów od innych. Nie powtarzaj 10 razy tego samego, co można przecież znaleźć na innych blogach. Bądź oryginalny, bądź kreatywny!

Jak nie dać się oszukać ?

Hej Jak wiecie na msp jest teraz wiele oszustów I osób którym zależy wyłącznie na lvl tak mi zależy że są w stanie ukraść konkto ;c Jedną z tych osób jest np. ciacho$45 Co on takiego robi? Proponuje VIP i prosi o hasło a wy mu dajecie Jeżeli ktoś proponuje wam VIP odmówcie lub po prostu poproście o numer telefonu tej osoby wpiszcie go tam gdzie sie kupuje VIP a jeżeli ta osoba jest szczera do wyśle sms o treść PAY A teraz co w przypadku gdy ktoś ukradnie wam konto Hmm słuchajcie ostatnio miałam taki przypadek że jakiejś osobie udało się zresetować e-mail na moim koncie nie wiem jak to zrobiła itp ale jest chyba taka możliwość Jeżeli ktoś ukradnie wam konto i znacie e-mail nie ma problemu : ) Kilkacie na zapomniałem hasła i wysyłają je wam na wasz e-mail Jeżeli nie pamiętacie e-maila lub ktoś go jakimś sposobem zmienił ;c Musicie napisać do moderatorów :( Pamietajcie o tym żeby pisać do nich troszkę oficjalnie  e-mail który tam podajecie musicie pamiętać do niego h

MovieStarPlanet ApS & Boonie Rescue

MovieStarPlanet ApS - inna wersja popularnej gry online -  moviestarplanet  dostępna dla urządzeń przenośnych z systemem Android, a także na iPhone i iPad. https://play.google.com/store/apps/details?id=air.MSPMobile&hl=pl https://itunes.apple.com/pl/app/moviestarplanet/id520097315?mt=8 Opis gry: Stwórz swoją własną movie star! Zaloguj się do fantastycznego świata MovieStarPlanet - miejsca numer jeden dla najfajniejszych, najbardziej kreatywnych i modnych gwiazd! bONUS! dbaj również o swojego słodkiego ZWIERZAKA oraz BOONIE! kręć codziennie ekskluzywnym kołem fortuny poznawaj nowych przyjaciół w fajnych chatroomach  czatuj ze wszystkimi przyjaciółmi movie stars stwórz piękne looki oglądaj swoje filmy youtube i playlisty znajdź co tydzień super ubrania w sklepie! graj w grę "On Location!" "On Location!" to szybka i zabawna gra, gdzie dopasowujesz ubrania. Wybierasz ubrania przez przesuwanie ekranem, a kiedy uda ci się połączyć ubrania, dost